tisdag 7 april 2009

Nu är de här!!!






Jippi jippi jippi. Vad är det för en dag? E de en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är nybliven hundägardag. Hurra hurra hurra!!!
Fanfar fanfar fanfaaaaar!

Om någon i missat det så har jag under de senaste månaderna gått och väntat på att en fyrbent kompis ska kunna flytta hem till oss under sommaren. Och hör och häpna, men min önskan har slagit in. Än så länge har det tittat ut fyra hanar och tre tikar, fattar ni? Tre tikar! Det är ju detsamma som att vi nu har en tik, inte fysiskt än så klart, men lilla L måste hört vår bön :)
Hon fixade till en tik till oss och just nu är jag så lycklig som man bara kan bli.

Jag hade förväntat mig en sömnlös natt med en massa grubblande, men istället kan jag lugn gå och lägga mig och få nån form av Törnrosasömn. Gutt!
Stackars K däremot, hon är nog enormt trött nu efter att ha vakat hela föregående natten och nu varit med om allt det här. Men vilken positiv trötthet. Ja, ibland är livet allt ljuvligt värre :)

3 kommentarer:

Koola Viola sa...

Även om vi pratades vid för typ... en sekund sen, så måste jag ju SKRIVA ett grattis också. Inte bara säga.

Så - GRATTIS!!

Ser fram emot många, långa promenader så småningom :o)

Bente sa...

Men GRATTIS!!!!
Trodde inte det skulle vara föräns i morgon....så det var bara en tillfällighet att jag tittade in nu i kväll...GRATTIS igen!!
Vilken lycka!! Jublar lite med dig...;-)
Atlas studsar runt han oxå ;-)

Bente sa...

Och GRATTIS igen!!
Kan inte låta bli att titta på bilderna ;-)