torsdag 7 maj 2009

Dryga fyra veckor gamla....























Är de inte förtjusande dessa små valpar. Nu känns de inte lika ömtåliga längre och jag börjar längta mer och mer efter att få åka upp och gosa med dem. I förrgår hade jag två gamla skolkompisar här hemma på kvällen. Vi började spåna på lite hundnamn och helt plötsligt var jag lika övertygad som de. Har inte vågat berätta för maken än, vi brukar inte ha riktigt samma smak nämligen. Men jag har sagt, ropat och testat namnet ganska flitigt under gårdagen och tycker det känns riktigt bra.

4 kommentarer:

Bente sa...

Häftigt!
Med namnet menar jag ;-) Och att hon flyttar hem till er snart.
Synd att vi bor så långt bort, annars hade vi kommit och hälsat på, jag o Atlas, när hon är hemkommen!

blenda sa...

Ja visst är det synd med långa avstånd. Men skulle du åka söderut så vet du att du är välkommen :), och Atlas med så klart.

Karin sa...

Nu blir jag nyfiken :) undrar vad namnet kan vara?? Töserna är lika framåt o busiga så för mej är dom lika som bär så här långt. Önskar jag kunde skicka doftmail till dej, ja gosse mail oxå för den delen :)
Kram Karin

blenda sa...

Åhhh jag vill ha gosemail, så mysigt med hundvalpar. Nästan så jag börjar fundera på att ta lite extra semester till när jag hämtar henne. Eller kan man kanske få valp- ledigt från jobbet? Jag har ju en hel del föräldrardagar kvar, kanske kan låtsas som om det är ett litet barn. Tja tåls att tänka på :)