söndag 24 maj 2009

Tjejerna


4 kommentarer:

Ann-Charlotte sa...

Det låter som om ni har haft en fullspäckad helg!
Söta bilder både på folk och fä hihi ;)
Kram
Ann-Charlotte

blenda sa...

Ja den har varit fullspäckad från början till slut. Alltid kul att hitta på skojiga saker, men väldigt skönt när det är överstökat :)
Nu blir det mest hundlängtan de kommande två veckorna.

Annas resa sa...

Så fina flickor du har!
Jag ska fundera lite på virkning av en hund. De figurer jag virkar liksom bara kommer till mig, men hittills har jag inte haft några ideer till en hund. Virkar jag en så lägger jag genast ut den på bloggen, så du får se den! (Er lilla valp ser ju helt underbar ut!)
Just nu går jag som bäst omkring och fnular på hur jag bäst skulle kunna virka en höna... Har ju lite hönsabstinens nu när vi sålt våra :(
Håll utkik på bloggen!

blenda sa...

Anna: Den virkade hönan ska jag absolut hålla utkik efter. Får du till något bra är jag övertygad om att den kan bli en storsäljare i hönsblogg världen :)