måndag 2 mars 2009

Lite sen som vanlig, men jag antar utmaningen



  1. Vad heter du? Blenda
  2. Ett ord på fyra bokstäver? Baka (något jag gillar att göra)
  3. Flicknamn? Berta (tant i skogen som gjort hemost varje år, så länge jag minns)
  4. Pojknamn? Bamse (gillar de som är snälla och mjuka)
  5. Yrke? Bagare (hade jag velat vara om jag inte haft anlag för att lätt gå upp i vikt)
  6. Färg? Brun (gillar den färgen på sommarhyn)
  7. Klädesplagg? Brallor (mys)
  8. Mat? Biff Stroganoff
  9. Sak i badrummet? Borsten (används minst morgon och kväll)
  10. Plats/Stad? Badbaljan hos grannen
  11. Orsak att vara sen? Barn som kissat ner sig
  12. Något man skriker? Bingo!
  13. Film? Beck (gillar Gunvald Larsson skarpt)
  14. Något man dricker? Bara vanligt vatten
  15. Artist? Brolle
  16. Djur? Brahma ( trevlig hönsras)
  17. Gatunamn? Byavägen
  18. Bil? BMW
  19. Sång? Bröllopsvals från hagen
  20. Aktivitet med mer än en deltagare? Brännboll (hu va kul det var i skolan)

Inga kommentarer: