måndag 23 februari 2009

En liten utmärkelse till mig


Jag blev både förvånad och mycket glad då Bente skickat mig en award, en sån där alldeles speciell omtanke som hör och häpna bara hamnade hos tre personer. Givetvis fick min goa granne en, hon spelar ju i en klass för sig när det gäller bloggande :). Men att lilla jag skulle få en, det var inte väntat. Men visst är det för skoj med cybervärlden va? Att man kan hitta en "bloggvän" ifrån norra delen av landet som både gillar hundar och höns, och som vill dela med sig av alla vackra bilder som passerar hennes kameralins dagligen. Kul och uppskattat!

Nu är det ju så att jag bör skicka denna award vidare till någon...... och då väljer jag ju såklart någon som betyder väldigt mycket för mig. Så varsågod min kära make, klart den går till dig :), ihopp om att du inte dattar av alldeles för mycket med ditt bloggande.

1 kommentar:

Bente sa...

Den var så välförtjänt såååå!