måndag 5 januari 2009

Bullerbymys hos mig??


Men tackar tackar granne B, vilken fin utmärkelse du skickar vidare till mig. Jag känner inte riktigt att vi spelar i samma division när det gäller bloggandet, men det är kanske inte det viktigaste och jag kommer aldrig nå upp till din nivå. Jag skriver ju mest för att skriva av mig och för att uppdatera mitt dåliga minne med lite kort. Hur som helst så är det väldigt kul, annars hade jag ju inte gjort det. Och lite mys-pysig är jag allt :)

Jag hinner tyvärr inte följa så många bloggar, men en jag fastnat för den sista tiden är följande
http://bentesegen.blogspot.com/
Bentes sida"Livet på landet" har under senaste tiden förgyllt min tillvaro lite extra. Underbara vinterbilder varvade med hundbilder som bara gör mig ännu mer sugen på jycke. Varmt och behagligt på en och samma gång.
Den här bloggen kommer jag garanterat följa framöver

1 kommentar:

Bente sa...

Kul att du hänger med...va glad jag blir!!....kommer fortsätta jobba på ditt hund-sug tills jag ser att den finns hos dig! ;-)

Kramar/Bente