torsdag 11 december 2008

Boken äntligen utläst

Jag måste bara berätta för alla er som inte tror mig. Jag har läst ut min bok, och det var ganska länge sen nu (2 veckor). Men det var betydligt längre sen jag började läsa den.
Det måste ju bara betyda att jag har väldigt mycket annat viktigt i mitt liv att göra. Jag vill ju så innerligt kunna koppla av med en bok, men tillfällena då jag unnar mig detta är lite för sällsynta. Får hoppas på skärpning.

http://blendablenda.blogspot.com/2008/11/nr-livet-stannar-malin-svstam.html
Kan väl säga att den i mina ögon var sådär. Första halvan var mycket intressant och väldigt tragisk då den handlar om en kvinna som miste större delen av sin familj under flodvågskatastrofen. Andra halvan handlar om hennes kommande år och hur hon faktiskt överlevde sig själv med all sorg och smärta hon gått igenom.

Inga kommentarer: