onsdag 31 december 2008

Ser fram emot ett nytt härligt år!


Vill bara passa på att önska alla träffade ett gott nytt år och hoppas på att det kommande året blir precis lika bra som detta. Jag känner redan nu på mig att det kommer hända mycket under året som snart väntar. Jag ska börja plugga, samtidigt som jag ska fortsätta jobba nästan heltid. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det praktiskt, men flexibel som jag är så får jag nog till det ändå, om än lite opraktiskt.

Sen står ju som många säkert vet en valp på önskelistan, och då går ju även mycket tid åt där. Utöver det har jag ju en härlig familj som jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med. Precis som med mina vänner, granne B och jag måste börja med vårt veckofika igen efter nyår. M o M vill vi såklart träffa minst varannan månad trots avståndet, men vad är väl några mil när man har bil?? Och första träffen blir ju redan på fredag, skoj skoj!

Våra vänner J o M får nog precis som vi abstinens om det går för lång tid mellan gångerna vi träffas. Alla andra vänner ska vi också se till att träffa lite då och då. Släkten likaså, redan nu på söndag är vi bjudna till min mamma på kroppkakor. Jag längtar, det är bland det bästa jag vet.

Men en sak till som för mig är jätteviktig är att kunna få lite lugn och ro mellan alla händelser och trevligheter som väntar. Och det är ju ingen annan än jag själv som kan se till att det blir av.

Så gott nytt år allesammans!!!

3 kommentarer:

Bente sa...

Gott Nytt År på dig med!

Koola Viola sa...

Gott nytt år på dej med. Och det blir skönt med lite vardag igen, och våra fikastunder. Jag har ju en extraordinärt bra tekokare nuförtiden, så jag kan bjuda på annat än pås-te :)

blenda sa...

Det ser jag verkligen fram emot, kommer förmodligen vara något utöver det vanliga då :)
Och tänk att vi snart ska ha hönsträff igen, det blir kanon.